SEMESTER!

Nu har jag semester!
Äntligen!
Härligt att första semesterkvällen innehåller ett skyfall!
Det luktar så gott på varm asfalt!

Första kvällen innehåller oxå en överraskningsmiddag
som min man och min son planerat.
Nu vet jag vad det blir:
Foccacia, kycklingspett och en del tillbehör.
Mums!

Imorgon bär det först av till en cirkusuppvisning.
Samuel har gått på cirkusskola hela veckan mellan 9 och 12.
Sen drar vi till Trosa för att njuta av lite toppenmusik.
ERIC SAADE!!

Nästa söndag har vi hyrt en stuga på Öland 1 vecka och det ska bli så skönt.
Annars är sommaren väldigt lugn med
många dagsturer.
Londonresan är inte glömd heller!

SEMESTER!!


Härlig semesterstart eller hur??!!


Kommentarer
Postat av: Micke

GÖTT!!! :-)

2010-07-16 @ 14:01:50
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Linnea

Härligt med semester! Kram

2010-07-17 @ 21:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0