Jaha...

...vilken värmebölja som blåst in över vårt vackra land!
Jag njuter i fulla drag!
Visserligen lite för klibbigt när man är hemma
men jag ska inte klaga!
Det är detta jag längtat efter hela långa och kalla vintern.

I onsdags jobbade jag långdag så då gjorde vi inget!
I torsdags var Mattias och Samuel på Centralbadet
medan jag jobbade!
I fredags slutade jag tidigt och på eftermiddagen)/kvällen
drog vi ner på stan och lyssnade på musik.
Det har varit "Munken In The Park" hela helgen.
Vi såg Dundertåget och Oskar Linnros.
Oskar Linnros är riktigt bra!

Igår åkte vi ut till Smedby och lämnade av plutten!
Då höll farfar på att bygga och sen fylla pool!
Underbart i värmen!

Mattias och jag åkte hem och gjorde oss i ordning
sen gick vi till en kompis.
Vi samlades en hel del där
och gick ut till parken för att ha lite picnic.

När klockan började närma sig sex
så tog vi oss ner till Munken för att lyssna på bruket.


Bästa på hela kvällen!

Vi såg även MoneyBroyher och Timo Räisänen!
De var ganska bra de med men inte något jag brukar lyssna på!

Idag har vi varit i Smedby och badat, solat och ätit go mat!

Nu är det VM-final och det står 0-0!

Ha en bra vecka!
Själv arbetar jag bara 4 dagar till
sen ska jag vara ledig i 5! veckor!
LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0