Dags igen!

För vadå tänker ni!
Jo, för en summering av de dagar som gått sen sist!

I torsdags gjorde vi inget alls mer
än att jag åkte ner till stan för att lämna
tillbaka och låna nya böcker på biblioteket.
Samuel lekte med en kompis på gården från kl. 10.30 till 21.00.
Han t.o.m åt lunch hos henne.

Igår (fredag) var vi på inköpsrunda inför Öland!
Först klipptes Samuel sen åkte vi till Willys, Rusta, Jula,
Systemet, Citygross och slutligen ÖB.
Sen åkte vi ner på stan där jag gick till frisören
och klippte bort ca 8 cm från min långa kalufs...så skönt,
och Mattias och Samuel gick till Munken för att ta sig något att dricka.

Idag blir det att packa, tvätta osv....
Vi ska även ut och åka för Mattias ska köpa en grill och ta med sig.
På kvällen ska vi äta något gott men vi vet inte vad!
Kanske grilla hos en kompis eller gå ut på restaurang
eller köpa med oss hem....vi får se!

Imorgon åker vi till Öland och då kommer
det bli dåligt med inlägg eftersom jag inte
har en bärbar dator.
Kanske surfar in med hjälp av mobilen!

Ha en bra vecka nu så ses vi nästa söndag eller måndag!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0