Fler tävlingar!

Ju fler tävlingar jag är med i,
desto större chans att vinna något!

Tävling nr 1:

Jag tävlar hos BeckaHBitcH.se om ett gosedjur från Önskefoto.
Tävla HÄR du också!


Tävling nr 2:

Jag tävlar hos BeckaHBitcH.se om två mjuka sötsaker av märket Bombadill från Happystore.se.
Tävla HÄR du också!


Tävling nr 3:


Jag tävlar hos BeckaHBitcH.se om ett presentkort från HejBaby.
Tävla HÄR du också!


Så, nu var tävlingsinlägget klart för denna gång!
Vem som skulle få sakerna om jag vann vet jag inte
men det är kul att tävla iaf.

Ha en härlig tisdagseftermiddag i all nysnö!

Ikväll blir det bandyträning för plutten!

Vi ses!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vinnarna är dragna i hej baby-tävlingen :-)

2010-02-06 @ 13:53:11
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0