- 1,3 kg....

....på 6 dagar!
Jag trodde inte att det skulle ha hänt något,
jag har ju inte kunnat träna något,
haft kvinnoveckan och dessutom varit sjuk.

Men men...det händer saker med min kropp
som jag är så nöjd över!
Jag tycker själv att jag är duktig
men jag kan bli bättre genom
att komma iväg på träning.
Idag blir det inte Zumba eftersom jag ska
bli helt frisk först!
Men imorgon blir det BOX,
inget kan stoppa mig!
På onsdag blir det ingen Afro-Power för då är
det föräldramöte i Samuels klass
men då kör jag innebandy på torsdag istället!

Nu frukost sen iväg på bandy!
- 11 grader bara så en stund kan han köra!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Grattis! Det är mycket lättare att gå ner i vikt i din ålder. Jag kunde lätt hålla igen ett par veckor och tappa fler kilon. Numera sitter de FAST!!! Så mycket som jag rör mig och så noga som jag är med vad jag stoppar i mig, borde vågen sakta röra sig neråt, men den står kvar. Jag skyller på hormonerna.

2010-02-01 @ 15:07:16
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0