VABar

Idag är en hemmadag då Samuel är hängig
efter en förkylning som inte är rolig.
Vi trodde att han var bättre
och då blev det bandyturnering igår
hela dagen.
Men vad fel vi hade!
Han hostade och snorade
och hade svårt att andas
så jag valde att vara hemma
idag så han kan återhämta sig
tills imorgon förhoppningsvis.

Bandyturneringen
gick väl lite si och så!
De förlorade alla 4 matcherna
men de andra lagen var minst 1 år
äldre än våra äldsta och för
Samuel var de 2 år äldre.
De kämpade på bra
och vek inte ner sig men det
märks att de andra lagen har kört
ett par år längre än våra pluttar.
Samuel blev bättre och bättre
och i sista matchen var han
riktigt med och kämpade.

Jag ska oxå berätta att jag fick
mina nya "twillight"-böcker i fredags
och igårkväll läste jag ut den första.
Nu har jag börjat på den andra!
När jag inte läser så
undrar jag vad Bella och Edward gör!
Visst, ungdomsböcker men de är riktigt bra!

Nähä...nu ska jag gå och VABa mitt barn,
spela spel och läsa lite för honom!

Imorgon blir det jobb igen!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0