Twilight...

....

Jag är "biten"!
Jag tror jag är kär!
Nej...skojade bara men vad bra dessa böcker är!
Inte att förglömma, filmerna!
Jag har kommit lite mer än halvvägs med "New Moon".
Jag läser 3:e boken nu och är snart halvvägs i den.
Idag ska jag även beställa hem 4:e boken.

Jag trodde inte att denna saga skulle vara så bra
men ojjjj...vad fel jag hade!



Vampyren Edward Cullen


Människan Bella Swan


Varulven Jacob Black


Twilight

Jaha...Nu ska jag gå och förberedda melodifestivalsmyset!
Det blir Sprite Zero, nötter, avocado och Pomelo.
Vilken härlig blandning!!
Samuels blandning!
Mattias jobbar kväll och vi ska mysa bara plutt och jag!

Ha en trevlig lördagskväll
mina kära vänner!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anna

IIIIIH! Alltså, serri! Taylor Lautner är så sjuuhuhuukt het! :D

2010-02-21 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0