Lördag!

Oj, vad skönt det är med helg!
Just nu är det extra skönt!
Jag har precis varit och lämnat av Samuel
och Mattias på Busfabriken.
Nu har jag 3 härliga timmar att
bara vara Liv!
Inte mamma eller fru!

image
Annars så har veckan varit bra!
Varit och tränat 2 ggr hittills,
Box och innebandy!
Imorgon ska jag försöka ta mig till Zumba!
Har lite ont i en vad
men det ordnar sig säkert!
Samuel har oxå tränat 2 ggr hittills men för
honom blir det 2 ggr imorgon oxå.

Nähä...nu ska jag njuta av min ensamhet
här hemma och det enda jag ska göra
är att tömma diskmaskinen!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: mattiz...

jorå...så diskmaskinen blev ju tömd

2010-02-07 @ 10:52:05
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Liv

Det blev den väl!! Gnällmåns!!

2010-02-07 @ 15:35:20
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Man vänjer sig himla fort vid att rå sin egen tid! Jag fattar inte hur jag alls klarade att vara småbarnsmamma. Ses i morgon!

2010-02-07 @ 22:55:31
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: anna

Hej Liv!



Vad duktig du är att blogga!!! Fast du jobbar så mycket. Min blogg dog ju direkt när jag fick ett jobb och började få fullt upp med det... :-)



Jag har inte varit inne hos dig o kikat på länge heller, men nu har jag läst ikapp en hel del. Wow vad du har kommit igång med träning o viktminskning. Starkt jobbat! Viktigast tror jag är att ha kvar livets guldkant, inte ta bort precis allt för då orkar man inte. Så du tänker helt rätt - fredagsmyset får vara kvar, men bara se lite annorlunda ut! :-)



Kram till er

"Grannfrun"

2010-02-09 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0