Jag vann!

Jag var ju med i en tävling på en annan blogg och
nu har jag fått reda på att jag vunnit!
Det är ju alltid kul att vinna!
Jag vann ett presentkort på 250:-
hos ett klädföretag som gör egna tryck.

Jag har även fått hem fotoboken som
jag gjorde på Fujifilms hemsida!
Man får göra en bok utan kostnad,
inte ens porto.

Det är lite turbulent på jobbet
med schemat och nerdragningar.
Vi måste spara pengar redan nu
annars blir det tufft till hösten.
Inget är klart hur det kommer att se ut
men på fredag måste det vara det
om vi ska börja med ett nytt schema
efter sportlovet.

Snart är det sportlov som sagt och då
kommer mina syskon till oss!
Vi ska ha så kul tillsammans
och vara ute i snön ganska mycket.
Jag har planerat en tur till Sörsjön
och sen är det Samuels dans på söndagen.

Nu på söndag ska han spela sin första bandymatch
eller rättare sagt, sina första bandymatcher.
Jag tror mamma (alltså jag) är
mer nervös än han!


Nu ska jag till Facebook en vända
innan jag ska i säng!
Hoppas bara på att jag får hem mina
3 Twillight böcker innan helgen!


Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Grattis till vinsten!

2010-02-13 @ 21:51:44
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Linnea

Grattis till vinsten! Brukar heller inte tävla i bloggar, men kanske man skulle börja vet flera som vunnit nu. Kram

2010-02-14 @ 20:02:31
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0