Vår son - dansaren

Ett inlägg idag igen...
Ja, jag var bara tvungen
Har ju varit på dansavslutning!

Han är så duktig - vår son!
Mattias tvingar mig att skriva "vår"
och det har han väl rätt i egentligen
men det är ju min blogg.

Samuel grupp dansar till High School Musical!
Efter dansen kommer sången!

Samul är den i rött och han är den enda killen!
Längst bort till vänster!



Avslutningsdansen då alla är på scen!
Samuel står i mitten någonstans men
kommer fram när alla byter plats.
Vilka duktiga barn det finns...


Samuels (en av dem iaf) favoritdansare
Adam Svensson var med i en dans
tillsammans med Elite-grupperna.
(Det är dit Samuel ska!)

Adam har dansat i melodofestivalen i år
och även dansat på Ladies Night.

Jaha...dettta var vår söndag...
Samuel lämnades kl. 12
och showen var klar lite efter 19.
Han var där själv rätt mycket och fixade det galant
med alla klädbytena och att äta lite.

Ha en bra arbetsvecka alla
så hoppas jag att vi ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0