Jul, jul, strålande jul....


Samuel har klätt granen och jag har slagit in julklappar!
Nu hoppas jag bara att han kan låta bli att klämma och känna!
Läsningen går han bet på då det inget står på dem....
Haha....


Vardagsrumsfönstret!
I like....

I natt vaknade jag utav att 2 arbetskamrater och en förälder hoppade i vår säng.
De skrek och de skrattade och var lite överförfriskade.
Härligt uppvaknande...
De hade stött på Mattias ute på krogen
och sen delat taxi hem och då fick han för sig
att de skulle komma upp och hälsa på mig.
Det gjorde de....

I fredags så sanerade vi oss alla eftersom
jag hittade en lus i pluttens hår.
Urk.....
Men nu är vi avlusade alla 3 och rena sängkläder
och nytvättade kläder....
Jag och Mattias hade inga löss vad jag och han kunde se iaf
men iaf.... jag bara var tvungen!
Jag hittade inte ett enda ägg men nu ska det kammas
2 ggr om dagen i 2 veckor....
Ser jag en lus till eller ägg så ska han behandlas igen!

Som vanligt var det längesen jag skrev
men jag fick ju pärlpost på fredagen
och nu har jag pärlat!
Jag har gjort egna julklappar till Samuels fröknar!
Shit...Nu kom jag på att jag glömde fota dem....F*N!

Jag gör väl fler och då kommer det kort jag lovar!

Nu ska det jobbas i 3 dagar till
sen ledig i 4!
Jobb 3 dagar igen, ledig 5!
Jobba 2 dagar, ledig 1, jobba 1 dag och sen ledig 2
innan allvaret sätter igån igen!
Härligt!

GOD JUL
OCH
GOTT NYTT ÅR
mina älskade läsare
ÖNSKAR
jag
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0