"Munken"

Igår spelade "Pork from Cork" på Munken och
eftersom min mamma och Leif var uppe
så passade jag och Mattias på att fråga om de ville vara barnvakt
så vi kunde gå ut och göra stan osäker.

Jag gillar "Pork from Cork" och det gör Mattias med.
Vi hade en jättetrevlig kväll i sällskap av många av våra vänner.

Idag har varit en tröttens dag
men mamma och Leif kom hit och käkade brunch
och efter så gick vi ut på en 2 timmars promenad.
Det var välbehövligt!

Imorgon börjar min man att arbeta efter sina 5 veckors semester.
Jag har 2 veckor kvar som ska fyllas med bad och sol, hoppas jag.
Arbetets museum, Skateparken och Folkparken
är några av ställena som jag lovat Samuel så
det är tur att vi har 14 dagar på oss.

Nu ska jag krypa ner bredvid min sovande, snarkande karl!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0