Det var denna helg...

I fredags vabbade jag som jag skrev i förra inlägget!
Vi var förbi skolan och hämtade lite läxa till plutt,
inte kul att komma efter redan första veckan.

Igår var Samuel och Mattias och såg monstertrucksshowen
som de hade på Saltängens IP.
Svindyrt var det...200 för vuxen och 150 för barn.

Vi gjorde hemmagjord pizza till middag
och det är en höjdare.
Samuel och jag har gjort det några ggr då
Mattias jobbat kväll.
Mumsigt värre...

Idag har Samuel varit ute och lekt mycket...
...mycket BMX-cyklande har det blivit.
Han och jag gick på bio på eftermiddagen,
vi såg "Toy Story 3" i 3D.
Vilken film...riktigt bra!
Den var rolig oxå!
Samuel och jag skrattade högt flera ggr
under filmens gång.
Jag älskar roliga filmer då Samuel skrattar!
Han har så härligt skratt!!



Han ser lite rädd utmen han är mest
irriterad för att han missar reklamen!

När jag kom hem gjorde jag en megastor sats
med köttfärssås så jag kan ha låda
+ att vi kan äta det imorgon med.
Mmmm...min köttfärssås är god...enligt lilleman iaf.

Nu förbereder vi oss för en ny jobbvecka
som förhoppningsvis ska innebära ett friskt barn!

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ha en riktigt bra kommande helg!!! :-)

2010-09-03 @ 11:10:07
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0