Onsdag...mitt i veckan

Ja, idag har det varit onsdag!
Nerförsbackedagen som min arbetskamrat Jenny berättade för mig!

Städdag och tröttdag
så nu blir det att hoppa ner i sängen och läsa lite.

Jobb imorgon igen!

På fredag kommer min mamma
upp till oss för att fira Valborg!
Det ska bli trevligt!

På lördag blir det tuffa bilar
och motorcyklar i långa banor.
Efter blir vi bjudna på restaurang
utav Mattias föräldrar.
Det är en försenad bröllopsmiddag!
Det ska bli så trevligt!

På söndag kan jag tänka mig att
min mamma vill shoppa lite,
vi ska iaf köpa blommor hem till oss.
Vi fick ett presentkort på 300:-
utav min familj när vi gifte oss
och jag har fortfarande inte köpt en enda blomma.

Det var min helg!
Jag ska även hinna läsa lite
eftersom jag har lite böcker lånade +
att jag har 2 böcker som ligger och
väntar på mig på biblioteket!


Nästa fredag fyller vår son 8 år!
Herregud!
Han har blivit så stor.
Min gullunge!
Jag älskar honom så himla mycket!



Detta filmklipp är ju bara bäst!
Samuel är 3 år här!
PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0