Ledig!

4 dagars påskledigt följt av 2 arbetsdagar
med arbetstiden 6.00-12.30 följt
av 4 lediga dagar!
Så här skulle man ha det jämt.

Idag var plutt med mig på jobbet
och jag har nu förstått att
min son är en tjejtjusare.
Han pussade 2 tjejer och då
inte bara 1 gång utan många ggr.


Min favorit för många herrans år sedan!
Jag var i Köpenhamn 2 ggr för att se honom LIVE.
Jag älskar det mesta med Bryan Adams!

Nu ska jag återgå till mina lata dagar!

Samuel köpte förresten den där sparkcykeln
som ni såg i förra inlägget och han är så nöjd!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag trivs också bra med små lov då och då... Det här gick fort, men jag hann undan med allt jag hade tänkt mig.

2010-04-10 @ 17:41:19
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0