Jag har trillat...

...dit hårt på Jumper!
Jag skulle vilja lyssna hela tiden
men Mattias sätter stopp!
Han vill ha lite blandat!
Nu har jag även hittat ett amerikanskt band
som spelar lite annorlunda musik,
väldigt blandat.

Denna låt är soundtrack på en av mina favoritfilmer just nu.
Kan du gissa vilken??´

Gruppen heter Muse iaf!

Idag bjöd vi hit Mattias föräldrar och hans bror Jocke!
Mattias lagade mat (som vanligt
och det blev Lamm som kokades i ugn 5 timmar.
Inte min favorit men de andra tyckte att maten var jättegod.

Samuel har fått 3 påskägg i år.
1 av oss, 1 av mormor
och 1 av farmor och farfar.
I dessa ägg samlade han ihop 400 kr.

Hans största önskan är att köpa en sparkcykel
och den absolut bästa (enligt honom) är en
som kan spruta gnistor när man bromsar.
Jaja, vi får väl se imorgon vad det blir för någon!

Nu ska jag ta mig tillbaka till soffan och
zappa mellan alla våra 150 kanaler.
Vet ju inte hur länge vi har dem kvar!

Ha det bra mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Ju fler kanaler vi har fått, desto färre zappar jag mellan... det blir alldeles för många val.

2010-04-05 @ 17:35:16
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0