Halvars...

...är nu invigt!
Gud, vad jag älskar glass!
De hade så många goda smaker,
eller de lät goda iaf.
Jag fick Samuel att prova en ny, Ferrari.
Han ska ju jämt bara ha choklad
men Ferrari var väldigt god, tyckte han.

Skönt det var med en cykeltur oxå!
Behövde mjuka upp en del muskler
efter gårdagens box.

Nu ska jag läsa en stund och hoppas på
att mina böcker som jag reserverat kommer
in snart till biblioteket.

Bara 3 dagar kvar till helgen!

Samuel har dans på söndag +
att han blev bjuden på kalas.
På fredag ska en klasskompis följa med oss hem.
Fredagkvällen ska Mattias jobba extra
så då är det bara plutt och jag.

Lördag vet jag inte om det är något planerat
men det dyker säkert upp något
tex som en fotbollsmatch i Smedby
eller något annat kul.

Vi ses!

Gissa om min son älskar glass!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0