2 lediga dagar!

Jaha...då var 2 av mina 4 dagar avklarade!
I torsdags gjorde plutt och jag inte så mycket!
Vi tittade på "Harry Potter och Fenixordern" bl.a.
Vi skulle även lämna in hans BMX på 3 månaders service
men det var kö så torsdag nästa vecka blir det istället.


Igår var vi alla 3 på Finspångs äventyrsbad!
Mattias hade sin lediga fredag och då passade vi på.
Vi åkte dit tidigt för att slippa vara där
när där är som mest folk.
Vi kom dit redan halv 10 och var ombytta 5 minuter senare.
Det var en härlig dag och vi hade så kul.
Jag simmade nästan 30 längder
under tiden som Mattias och Samuel åkte
alla dess olika vattenrutschbanor.
Jag testade alla och de var roliga.
Discotunneln var lite läskig,
den är ju precis kolsvart och
jag tappade orienteringen ibland.
Men kul hade vi!

På eftermiddagen började jag och Samuel
se på "Harry Potter och halvblodsprinsen"
men vi orkade inte se hela.
Cover: Harry Potter och Halvblodsprinsen

På kvällen blev det hemmagjord kycklingrulle
med lite olika såser till och det var så gott.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0