IDOL

I år har jag nog sett varenda avsnitt av IDOL förutom i måndags då jag var på box-träning!
Jag har hittat min favorit och han (ja, det är en han) har hållt ända från första uttagningen.

Han heter Erik Grönwall!


Detta är hans insats ikväll då 5 killar gör upp om 2 säkra platser till fredagsfinalen!
Jag tror och hoppas att han får 1 av de platserna!

Go Erik!

Samuel håller oxå på Erik
och ville att vi skulle köpa hans skiva imorgon.
Vi får snällt vänta tills IDOL är slut
och sen några månader till.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag tyckte nog att Carl och Rasmus sjöng bättre, men den senare är för tillgjort låtsascharmig för min smak. Man kan inte "spela på sin charm" med vilje. Speciellt om man ingen har.

2009-10-01 @ 15:26:18
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0