Ännu en helg

har gått!

Igår fick jag ett mess av min innebandytränare förra året
och hon undrade om jag kunde hoppa in i mål eftersom Linnéa var sjuk.
Visst kunde jag det!
Träningsmatch mot Husqvarna.
Det blev 4-4
och jag gjorde väl en ok match
med tanke på att jag inte tränat på nästan ett halvår.

Något jag hade glömt när jag tog uppdraget
var smärtan PÅ knäna de första tillfällena
varje höst när knäna inte är vana.
AJ!
Jag har ont nu men det går väl över
hoppas jag iaf!

Imorgon blir det box i Vrinnevipark!
Kul att ha kommit igång igen!
Jag måste röra på mig för att gå ner i vikt,
så är det bara.

I lördags var vi hos Mattias föräldrar och hade kräftskiva!
Det var vi i familjen som var där
och sen var det ju all mat oxå.
Det var kräftor, räkor, grillade kycklingar,
ost i alla dess former, västerbottensostpaj, tabuleh,
grönsaker, bröd, kex, oliver, fetaost,
inlagd gurka osv...
Trevligt hade vi det oxå ovanpå all mat!

Samuels streetdance började idag!
Mattias och han cyklade dit eftersom jag spelade match.
I lördags var Samuel även på skyttekalas
hos en klasskompis.

Detta var vår helg i en rörig soppa
men så är det ibland!
En rörig soppa alltså!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0