Skridskodisco!

Igår var det disco i Himmelstalundshallen! 
Tyvärr fick jag inga bra bilder därifrån då jag glömde kameran!

Jag slutade jobbet 11.30 igår!
Discot började kl. 12.00.
Så jag åkte hem och hämtade plutten och sen raka vägen dit!
Samuel gick på isen direkt och gick av när det nästan var slut.
Vi åkte hem 14.oo då discot var slut!
Samuel var precis genomsvett!
Han har verkligen blivit duktig på att åka.

De hade byggt upp ett DJ-bås mitt på isen
och sen åkte alla runt det.
Det bjöds på O`boy eftersom de sponsrade
och man kunde låna skridskor utav Stadium.
Det anordnades några tävlingar där man skulle dansa pardans,
rocka loss och dansa galnast.
Detta var ett kul initiativ!
Det var det många som tyckte, tror jag
eftersom det kom väldigt mycket folk.

På eftermiddagen städade jag och tvättade.
På kvällen mös vi ikapp, plutt och jag till IDOL!
Min favorit är Erik men det har ni väl förstått
men det är många jag vill ha kvar!

Idag har jag fortsatt med städningen och är klar!
Jag har kört ut plutt och man till Smedby
där min man skulle se fotboll!
Så nu är jag ensam hemma en stund till.
MYSIGT!!

Ikväll blir det körslaget och godis från båten.
M&M!!
Mums!!

Imorgon ska vi till Smedby för att fira svärmor
som fyllde år i söndags!

Vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0