Fredagsmys.....

.....som vanligt!
IDOL kl. 20.00!
Finns det något annat en freadgskväll??
Nej, jag tror inte det!
Jag jobbade långdag idag!
Det var min tur att stänga igen!
Jag gör ju det var 3:e fredag.
Nästa fredag öppnar jag och då slutar jag 12.30.
Helgen blir ju så mycker längre då!

Jag är ledig på måndag!
Tagit semester för att plutt ska få lite höstlov.
Det har senare visat sig att Mattias ska jobba kväll hela veckan.
Så plutt ska bara vara på frita 2 eftermiddagar.
Skönt för den lille mannen!
Jag tror dessa första veckor i 1:an har känts tuffa för honom.
Men efter lovet är det bara att ta nya tag!

Mattias har färgat mitt hår ikväll!
Jag bara kände att det var hög tid nu!
Håret var mer grått en brunt!
Så om 25 minuter ska jag skölja ur färgen
och se hur det blev.

Nu ska jag surfa vidare ett tag!
Ha det härligt så ses vi snart!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Då blir det väl en bild?



Men du, grått hår??? Hm... det har jag inte märkt att du har.

2009-10-25 @ 10:24:11
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Micke

Inget på bloggen än, bara på FB. ;-)

Stort grattis!!!

Välkommen till de giftas gäng. :-)

2009-10-26 @ 11:58:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0