Felinformerad...

...blev jag ang skolrådsmötet på Samuels skola!
Som tur var frågade jag igår morse var mötet skulle hållas så att jag slapp springa runt och leta.
Då fick jag till svar att det är inte idag utan på onsdag kväll.
Vilken tur att jag frågade eftersom jag skulle komma direkt från jobbet.
Men det gjorde inget...då kunde jag ju gå på mitt box-pass istället.

Och vilket box-pass det blev!
Det var en ny kille (ny för mig) där och han körde totalt slut på oss alla som var där.
Jag tror aldig jag varit så trött i kroppen som jag var igår kväll.
Helt totalt slut och NU börjar träningsvärken komma smygande.
Jag undrar om jag kan röra mig imorgon.

När jag hämtade Samuel på skolan för 1 timme sedan så ville han ta med en kompis hem.
Jag ringde Os mamma och det gick bra så nu styr de med legot på rummet.

Ikväll är det inget planerat förutom att vi ska läsa läsläxan!

Imorgon ska jag på en fortsättning på en kurs jag gick på i våras.
Det handlar om hur vi ska få alla elever godkända i simundervisningen i åk 5.
Det är intressant hur mycket som spelar in!
Vi ska vara ombytta då vi ska hålla till i en gymnastikhall och ha en praktisk lektion.

Och på kvällen är det dags för skolrådsmöte!
Intressant!

På torsdagkväll ska jag på husmöte på jobbet!

På fredag slutar jag 12.30.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0