En fullspäckad söndag!

Ja...efter dagen igår så skulle vi kanske behövt vara hemma
och bara tagit det lugnt men icke.

Kl. 10.00 stod Samuel på isen för att träna bandy!
Mamma stod vid sidan av och tittade på!
Han har blivit jätteduktig på att åka
och det han behöver träna mest på, det är att stanna.

Coolingen!


En liten svängom!


När bandyn var slut (11.30) så åkte vi hem.
Samuel tog en långdusch och jag tog en snabbdusch!
Vi slappade en timme innan det var dags att åka till nästa aktivitet.

Dansavslutning!



Sen i våras har det gått mycket framåt
och dansläraren Anna gav hela gruppen jättemycket beröm.

Jag tycker att Anna är en duktig lärare
och hon är väldigt duktig på att dansa.
Samuel fortsätter streetdance nästa termin!



Efter dansen åkte vi direkt till Smedby eftersom Mattias ville se fotboll.
Vi blev även bjudna på mat!
Mycket gott efter en så här aktiv dag!

Nu är jag trött
och ska snart hoppa i säng!


Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jösses! Känns som min söndag var helt inaktiv. :-)

2009-11-30 @ 22:45:15
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0