Samuel är bäst!

Först några bilder på min (och Mattias) gulleplutt!

  

Det översta kortet har jag skickat in till tidningen (firarhörnan) så det kommer väl in på torsdag.
På det ena mindre kortet ser ni hur fin Samuel är nu när han är nyklippt!

Streetdance!
(Ursäkta bildkvalitéten, det var ganska mörkt och vi satt långt ifrån)

Samuel står bakom 3:e killen från vänster. Han har röd tröja och en svart keps.
     
 
Samuel dansar sin första termin medan andra är inne på andra, trdje, fjärde och t.o.m. 5:e. Det märktes stor skillnad när de dansade och alla tittade på tränaren Anna hela tiden. Men jag tyckte alla gjorde ett bra jobb. Det började med de minsta 2-3 år och sen fortsatte det uppåt. Jag måste skriva att jag är imponerad av alla ungarna som vågade gå upp på scen och dansa inför alla dessa människor. Sen måste jag skriva att jag är en stolt mamma till en kanonbra kille.

Efter showen bjöd farmor och farfar oss på Kinabuffé som var mycket god. Det hela avslutades med en glass på en uteservering. Nu är vi hemma, mätta och belåtna!

Och med en ny jobbvecka framför oss! Jag har tagit kompledigt på torsdag när Samuel fyller. Jag funderar på att följa med honom till skolan och hälsa på. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Modigt av Samuel tycker jag!

2009-05-04 @ 16:46:56
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0