SAMUEL 7 år

Idag fyller vår plutt 7 år! Han är en stor pojk nu! Vi sjöng för honom imorse och han fick:

Det stora LEGO piratskeppet och ett par nya inlines!

Det blev en hit! Han frågade inte efter fler eftersom de var så stora och han var kanonnöjd! Det märktes på hela honom. Sen var det dags för frukost och då blev det den traditionella:

RÄKMACKAN!
En kopp te, en chokladpucko och en räkmacka.....Kan det bli bättre??

Efter det var det dags för skola och jag hade lovat att följa med eftersom jag tagit ledigt idag. Det var kul och speciellt musiken med fritaMicke. Vilket tålamod denna man har! Det var träning för Skarphagsskolans dag den 19/5. Samuel ska tillsammans med en kompis sjunga EMDs Baby, Goodbye.

Nu är vi hemma och ska äta födelsedagslunch, spagetti och köttfärssås. Samuel sitter på rummet och bygger piratskepp och jag skriver i bloggen. Jag kanske uppdaterar en gång till senare ikväll och berättar hur resten av födelsedagen har varit. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Fattar inte att det går så fort, betyder ju att jag måste bli äldre och äldre, inte lätt att vara mormor. Vilka fina paket han fick den lille gossen, ge honom en stor kram från mormor, kommer snart och klämmer lite på honom. Ha en fortsatt trevlig dag.

Kram mamma

2009-05-07 @ 17:03:59
Postat av: Linnea

GRATTIS på Födelsedagen Samuel!

2009-05-07 @ 18:16:23
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Anonym

Hurra för Samuel! Jag är lite trög jag, är förkyld och helt seg i hjärnan, så jag fattade först inte att Samuel fyllde år idag, jag tänkte liksom att det var igår. :D Vilket borde betyda att jag på något sätt har en dag till godo. ;)



Hoppas ni får en mysig kväll nu!

2009-05-07 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0