Repris: Badrummet...

Nu är det sagt att badrummet ska vara klart på onsdag eftermiddag och det är väl en himla tur eftersom mamma, Kim och Yonna kommer till oss på torsdag. Idag när jag kom hem så var kakelkillen här och han sa att kaklet är klart imorgon och sen ska rörmokaren in på måndag och det hoppas jag verkligen! Att rörmokaren kommer på måndag alltså! Så här ser det ut i badrummet idag:
   
Vi har valt en mörkgrå matta och med det vita kaklet så hoppas jag på att det blir tufft!

Imorgon är det fredag, fredag, fredag! Vad skönt med helg och sen bara 3 dagars jobb och sen 4 dagar ledigt. Gud vad skönt! Jag längtar efter min familj nu, jättemycket!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Beckah

Min poäng var inte samsovningen, min poäng var skrikmetod för att lära sig sova själv :-) samsova ska ju vara något barnet VILL annars är det ingen vits :-)

2009-05-14 @ 17:21:11
Postat av: Yonna

Saknar också min familj, ska till Skåne i morgon och ta en lunch med mamma och sen åka till pappa. kram

2009-05-14 @ 23:29:08
Postat av: Eva Magnusson

Ja, nu kommer vi snart, skall bli kul. I morgon skall jag ut och åka MC-rally om vädret håller sig. Yonna och jag har lunchat idag på en båt, det var trevligt.



Hoppas verkligen duschen blir klar tills vi kommer, men vi löser väl det annars också.



Kram mamma

2009-05-15 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0