Lustiga drömmar!

I natt drömde jag att jag hade varit otrogen mot Mattias med 3! andra killar. Sen visade det sig att jag var gravid...!! Jag visste inte vem som var pappa till barnet men det skulle jag ta reda på. Jag gick och köpte 4 gravtest och skrev killarnas namn på varsitt. Sen kissade jag i en kopp och satte i testen i den. Den sticka som fick ett + på var ju rätt pappa. Jag satte aldrig i den fjärde stickan eftersom Mattias och jag bara har fått Samuel på alla försök vi gjort. Men min smarta idé var inget bra utan alla 3 stickorna plusade! Opss...tänkte jag..... jag ska ha trillingar med 3 olika pappor. Det var min första tanke, inte att givetvis så ger alla stickorna utslag eftersom det är samma kiss. Sen vaknade jag och tänkte lite på drömmen och innan jag somnade om tänkte jag: Hur ska jag berätta detta för Mattias (att jag varit otrogen och väntade 3 barn).
Men som tur var, var det bara en dröm!!

Vilka spratt hjärnan spelar oss ibland! Kul är det om man kommer ihåg drömmen men vad knäppt det kan bli!

Kommentarer
Postat av: JonnamedJ

Hahahahaha, detta var det roligaste jag läst på hela veckan!

2009-05-13 @ 19:52:22
Postat av: anna

Ha ha ha Liv... det var en helt crazy dröm! Jag har varit NÄRA att ge N en fet smäll mitt i natten en gång för att jag drömde att HAN var otrogen - det dröjde nån minut eller så innan jag fattade att oj då, det var visst bara en (mar)dröm... :-)



ha ha



Anna

2009-05-13 @ 22:53:21
Postat av: Bloggblad

Ojoj, inte värt att du går till en drömtydare med den drömmen...

2009-05-14 @ 16:30:26
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Jempa

Stackars Mattias. Men måste du berätta att du varit otrogen? :)

2009-05-14 @ 22:56:53
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0