Inlines

Samuel och jag var ute en sväng igår och jag tog lite kort på honom när han åkte sina nya inlines.
 
 
Han är så bra på att åka och trillade bara ett par gånger. Byxorna gick det hål på men det är sånt som händer. Vi har bestämt att de byxorna ska på när han åker nu så att inte fler par går sönder.

Annars så är det som händer att imorgon ska vi ut till Smedby och fira Samuel där. De erbjöd sig att vi kunde vara hos dem (Mattias föräldrar) eftersom vårt badrum inte är klart. Det hänger tvätt överallt och vi har fortfarande inte tagit hem den nya soffan. På söndag är det barnkalas ute i Åby på fritidsgården där. Barnen ska bada och sen leka!

Nu ska jag faktiskt krypa i säng eftersom jag är så himla trött. Ska bara skriva att i onsdags fick jag linser och det funkar toppen. Lite grusigt i ögonen blir det om jag har dem inne för länge nu i början. Men annars är det inga problem.

God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0