Härmapan!

Nu ska jag härma en klasskompis från förr! Han skrev för ett tag sedan om bloggar han läser och då nämnde han mig. Jag blev så glad så nu ska jag återgälda det. Han finns bland mina länkar nu!

Detta är de bloggar som jag regelbundet läser (försöker iaf):

Levnadskonst Överlevnad Rock´n´Roll

Att leva är väl ingen konst? Men det är ju just vad det är. Att ta till sig erfarenheterna av alla livets upp och nergångar, bli klokare av dessa och att samtidigt njuta av allt det goda i livet. Det som inte dödar, det härdar och varje motgång gör dig starkare. Det är överlevnad! ...och allt sker till tonerna av tung Rock ´n´ Roll.
Detta är Micke som jag pluggade till fritidspedagog tillsammans med. Han fick jag kontakt med för bara 1 månad sen genom facebook. Nu läser han min blogg och jag läser hans.

Jempa mé 3
Jenny som jag gör namnsmycken tillsammans med. Hon bodde granne med mig här men flyttade för ett par år sedan ut till Västra Husby där jag jobbar. Hennes 2 äldsta barn går på skolan.

Josefin Viola Elisabeth Hurtig
Mattias yngsta brorsas tjej! Vi träffas ganska ofta ute i Smedby hos våra svärföräldrar.


chrisandjoselltheirstuff

Detta är fd grannar här i Ektorp. De ska flytta till Irland innan den 1/8-09 och de vill sälja av med alla deras grejer. Deras 2½ åriga son har jag redan tingat så ni vet det. 

Lady Dahmer
Confessions of a neurotic attentionwhore småbarnsmorsa
En kvinna som skriver om allt möjligt som poppar upp i hjärnan. Menskoppar, schampoo (som hon inte använder), dottern och allt annat du kan tänka dig!

Livet med pojken i glaskulan
En 25-årig mamma med 3 barn varav den äldsta Amir har autism. Hennes tankar kring livet, barnen och mycket annat är intressant att följa.

BLOGGBLAD
Kvinna, morsa, mormor, hustru, musiker, textförfattare - och så lite lärare också.
En Söderköpingsbo som jag lärt känna via jobbet ditt hon kom för att hjälpa en tjej med det svenska språket. Hon har många järn i elden.

Med Berg och dalbana genom livet
En tjej som jag aldrig träffat men som min mamma känner. Vi har börjat prata här på bloggen och nu bara rullar det på.


ÄNTLIGEN GRAVID!

Efter nästan två års försök blev jag äntligen gravid med hjälp av provrör! Detta är vår historia om vår resa.

Även detta en tjej som jag pratat med via internet men på ifokus.

Ja, detta var de som jag i princip läser regelbundet. Inte varje dag men iaf varannan! Titta in hos dem för att se om ni hittar något kul ni med.

Vi ses!

 


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Åh, man får tacka!

Det är rätt intressant med vilka bloggar folk läser - skulle vara kul att göra ett rutnät... hos dig kände jag inte igen någon, men de flesta andra jag läser hos har ungefär samma gäng som kommenterar. Det gänget utkristalliserade sig ganska snabbt.



Nu är jag ganska pigg efter körövningen - vår ledare var sjuk så jag fick hoppa in utan att ha hunnit öva. Tur att jag kan spela direkt... fast bara stämma för stämma. Det gick förvånansvärt bra.

2009-05-26 @ 21:58:22
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Bloggblad

Aha - du har lagt in nån kontroll? Jag får inte mitt första svar att fastna...

2009-05-26 @ 22:00:02
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Sophia

Kul att du kokllar in hos mig regelbundet :)

2009-05-27 @ 07:42:14
Postat av: Micke

Härligt Liv!

Verkligen kul att du gillar min blogg.

Ha det gott och blogga på.

2009-05-27 @ 08:14:03
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad gulligt att du nämner mig i din blogg:-)

KRAM

2009-05-27 @ 09:21:11
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0