Fredag.....

Idag lovade ju kakelkillen att han skulle ha kaklat klart men icke, halvfärdigt. Men det blir fint när det är klart tror jag.


Mattias har rakat halva sitt ansikte idag! Tack och lov! Han ville inte vara skäggig längre, dels eftersom vi ska till Stockholm nästa vecka och dels för att han tycker skägget blev för stort. Ni ska få dagens före och efter bild:
    
före                                     efter

Visst blev han smalare i ansiktet?

Imorgon ska jag till F13 för att se på softbollmatch, Samuel ska på kalas och Mattias ska se fotboll i Smedby. Jag hämtar Samuel efter kalaset och då åker vi oxå till Smedby. Vi blir bjudna på mat där (som vanligt).

Nu ska jag göra ett nytt inlägg och sen titta på tv innan jag dråsar i säng!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0