Badrummet....

....står stilla! Ja, både med tanke på torkfläkten som äntligen är borta efter 6! veckor och med arbetet. De var här i måndags och tog bort fläkten och satte upp några skivor på den ena vägen och sen ..... var det slut. På 2 dagar har det hänt .....ingenting! Jag är så trött på alltihopa just nu! På fredag är vi uppe i 8 veckor utan badrum. Det tär på mig nu! Allt blir liksom jobbigt, att packa en duschväska till jobbet, att gå bort till den gemnesamma och att bara tänka på att duscha. Samuel vill inte heller gå dit och just nu när han är ute så mycket så blir han så skitig. Det går inte bort med bara en dusch utan han skulle behöva ligga i blöt i en timme men det går ju inte. Så här ser det ut idag, igår och i förrgår:
 
Samuel fyller år imorgon och jag har 2 stora paket att slå in ikväll när han sover. Jag längtar så efter att få se hans min imorgon när han öppnar. Jag tror han blir glad! Bilder kommer imorgon efter att vi kommer hem från hans skola. Jag ska nämligen följa med och hälsa på.

Kom på en annan sak att skriva: Vi var på utvecklingssamtal idag, Samuels första. Han fick bara beröm! Han är så bra på allt som har med skolan att göra. Han tycker om att jobba med "skolarbete" och han är bra på det. Han är glad och pigg och fantasifull. Ja, vi är 2 stolta föräldrar som bara myser över vår kanonkille!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till stora killen Samuel!!!



Kram från hela familjen i nummer 11 :-)

2009-05-06 @ 19:38:33
Postat av: Anonym

Jag tycker ni ska se till att klaga ordentligt, flera veckor utan badrum är inte okej.



Och i morgonbitti får du ge storkillen födelsedagskramar från Gino! :)

2009-05-06 @ 21:34:55
Postat av: Liv

Vi ska inte klaga, vi ska slippa betala en månadshyra hoppas vi!!

Hälsa Gino!

2009-05-06 @ 23:01:20
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0