BADRUM!!

Vi har ett badrum igen! Jippieee!! Samuel har invigt det genom att ta ett bad ikväll! Just nu har jag satt på en maskin tvätt och jag har tagit ut linserna därinne. Jag är så glad! Fint blev det oxå! Ni ska få se!



          
Vad tycker ni?

Det är väldigt sterilt nu men vi ska ta in mer färg men det ska vi klura på! Duschdraperiet har vi fått av hyresbostäder men det ska vi köpa nytt. Helt vitt är ju inte så kul när allt annat är vitt. De har kopplat in tvättmaskinen åt oss och vattnet rinner ut i ett eget rör istället för som vi hade innan, i handfatet. Vi kan oxå nu duscha och tvätta samtidigt och det kunde vi inte innan. Det enda jag saknar är pinnen som Mattias fixat upp i taket där vi hängde våta kläder på. Men den klurar vi oxå på, hur vi ska lösa! Det blev ca 9 veckor utan badrum men det är över nu. Vi slipper duschen i tvättstugan och vi kan duscha innan vi går till jobbet. Himmel, vad skönt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

JÄTTESNYGGT och frächt! Nu kan mor dig ducha när hon kommer:-)



KRAM

2009-05-20 @ 22:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: JonnamedJ

Hurra! Det ser väldigt fint ut. Men mer färg behövs absolut! ;) Skönt att ha allt nytt också, ingen annan som snuskat där inne förut. Kompensationen tycker jag ni ska använda till en riktigt skön semester!

2009-05-21 @ 12:24:19
Postat av: Liv

Så blir det säkert! Vi diskuterar just nu vad vi ska göra i sommar. Jag och Samuel vill till legoland och Mattias och jag vill åka utomlands på en solsemester. 2 mot 2 alltså och det blir knivigt!

2009-05-21 @ 16:27:43
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefräscht!

2009-05-23 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0