Tomt

Precis som i rubriken... hjärnan är tom! Har inget att skriva mer än att imorgon är det fredag och då ska Samuel och jag mysa tillsammans på kvällen.

Idag var vi på det nyöppnade lekhuset för att köpa en present eftersom pluttis ska på kalas på lördag. Det var stort, nytt och fräscht. När vi betalade så fick Samuel lite olika små presenter. Det är ju alltid kul tycker de små. Vi har haft en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans utan minsta konflikt, inte ens när jag borstade hans tänder. Jag tror att även Samuel har haft en tröttis dag, kändes lite varm på kvällen men vi får hoppas på att det inte blir feber av det.

Imorgon ska Samuel följa med en klasskompis hem efter skolan. Jag hoppas att de får kul ihop och sen ska de ev åka till innebandyn ihop. Under skoltid är det skogen som gäller och det måste bara bli lika fint väder som de hade idag.

Nej, nu är det sängen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0