Robinson 2009!

Intressant hur de fick börja tävlingen! Jag tyckte programmet var bra och alla intriger startade direkt. Lite tråkigt var det att plankan var först, den ska ju sparas till finalen men det blir säkert bra i slutändan. Sen tyckte jag att de var fega som röstade ut Michel först (eller michelle som en del skrev) eftersom han var en "alfahane" utav tre. Men tv vinklar så att vi inte ska se allt som händer. Han hade ju chansen att få stanna genom att vinna plankan men trillade i näst sist. Synd! Men detta är ett program jag ska fortsätta att titta på. Det var så kul att de hamnade i ett träsk istället för på en fin strand, det blir så mycket mer intressant då. Nästa lördag ska de delas upp i 2 lag.

Igår var en bra dag känner jag, Samuel vaknade visserligen upp och var ganska snorig men det blev bättre. Vi åkte till IKEA och småhandlade lite. Det blev nya mindre backar till Samuels rum som vi ska ha att sortera lego i. En ny ram till plutten som jag ska sätta in kort i från han var bebis och uppåt.
DROPS Collageram för 7 kort Ett klassrum på jobbet har 2 sådana här och jag tycker att de är jättefina. Nu har jag en egen och kanske blir det fler så småningom. Sen blev det lite småsaker oxå som det alltid blir på IKEA. Men vi har fått lite tankar och ideér hur vi ska göra på Samuels rum för att det ska bli bättre och finare. Vi tittade även på ett nytt soffbord men vi ska vänta med att köpa något tills vi har fått den nya soffan så vi kan mäta, likaså med en matta. Men fint blir det när det är färdigt!

Medan Samuel var på Olivers kalas så var jag på Hageby Centrum. Inte hela tiden, jag åkte hem en stund oxå. Men KappAhl hade ju 25% rabatt på hela sortimentet så det blev en t-shirt och en keps till Samuel (alltid till honom men det gör inget).
, 585083
   
Sen på kvällen åt vi lite kvällsmat och tittade på Wild Kids och sen Robinson. En mysig dag och en mysig kväll!

Och idag ska Samuel till dansen och Mattias ska på handbollsmatch och jag ska göra absolut ingenting. Nej, jag ska hjälpa Samuel på hans rum (städa) och sen ska vi bygga ihop staden så att det blir något av alltihopa. Jag ska nog sätta igång med att bygga ihop lite bilar oxå. Annars är det soft idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ikea är kul:-)



Kram



Förresten Eva om du läser detta fungerar inte din jobbmail?

2009-03-23 @ 03:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0