Nya pärlor


Detta är mina nya godsaker!
Jag har för första gången i mitt liv köpt hem swarovski-pärlor. Det är en dyr pärla men det är en kristall och är alldeles jämn. Det är de pärlorna i högra hörnet (gula och blå). Pärlorna i röret är en seedbeeds i strl 15/0 och de är pyttiga.
Lite nya ispärlor i olika färger och svarta firepolished i svart. Det är alltid kul med nya pärlor!

Nu ska jag sätta mig i min pysselfåtölj och pärla en ny sak som jag hittat på nätet. Därför blir det bara ett kort inlägg idag men ni får hålla till godo!  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å vad kul med nya pärlor, lycka till med pysslandet!



Ängeln utan vingar blev mycket uppskattad, den hänger nu runt BBs hals.



KRAM

2009-03-13 @ 21:20:01
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Liv

Hej Linnea! Vad glad jag blir att höra det! Tack för ditt lycka till, jag ska gå och sätta mig nu!

Ha det bra!

2009-03-13 @ 21:22:27
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0