Min lilla sjuka unge!

Samuel är sjuk igen! Han började ju snora i lördags men igår gick det över i hosta istället. Han är skapligt pigg men hostar och hostar. Det går ju inte att lämna honom då! Så idag ska vi vara hemma och loppa oss! Jag ska städa av lite efter helgens bravader och sortera kläder och tvätta en maskin tvätt (eller 2). Samuel och jag ska även välja ut kort till hans nya fotoram så att vi kan hänga upp den sen. Sortera lego, bygga lego och städa lego ska oxå hinnas med då det inte blev någon storstädning igår. Jag började läsa en ny bok på dansen och den var så bra så jag fortsatte läsa hemma igår på bekostnad utav städningen i Samuels rum. Det är en självbiografi av en kvinna med namn Jennifer Lauck. Den första boken heter "Blackbird" och den läste jag för längesedan. Den andra boken som jag läser nu heter "Som stilla vatten".  Den handlar om hennes liv från det att hon var liten och växte upp med en mamma som var mycket sjuk. Jag gillar denna typen av böcker och det blir att jag sträckläser dem. Nähä... om jag skulle börja med dagens alla måsten!

Ha en bra dag alla så ses vi när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas ni får en mysig hemmadag trots att Samuel är sjuk.



Du och jag verkar a samma boksmak:-)



Kram

2009-03-23 @ 09:39:09
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0