Min bil!

Jag fick tillbaka bilen idag, lagad och färdig! Tack Oscar för hjälpen! Tack Jocke för lånet av din bil! Jag kan omöjligt ta mig ut till jobbet utan bil, bussarna går så illa. Vissa tider funkar men långt ifrån alla. Tyvärr alltså för det känns inte bra att vara så beroende av en bil som jag är. Nu är det lite andra saker som måste fixas med bilen under våren men det löser sig.

Jag och Samuel fick stänga idag eftersom Marina kom till jobbet med panodil i kroppen och mådde dåligt. När panodilen gick ur så blev det värre för henne. På torsdag ska hon och Mariann åka på kurs "våga vara" och den vill hon så gärna följa med på så därför gick hon hem. Eftersom Samuel var med mig så hade jag ingen tid att passa och det blev perfekt.

Nu har jag precis sett på "the mentalist" på 3:an och jag tycker den är rätt bra! Nu ska jag gå och lägga mig! Har ni märkt att jag skriver många av mina inlägg precis innan jag ska gå och lägga mig och slutar därför alla inlägg med "god natt". Jag tycker det är tråkigt så därför ska jag försöka sluta med det!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Hej min kära dotter!

Vilken fantastisk sambo du har som gillar att bygga LEGO utlagd på webben, helt underbart! Om nu Mattias vill bygga Lego en stund så förstår jag honom så väl, du "pysslar" ju alltid med något!



Duktig är du, både med ditt "pyssel" och med ditt engagemang i Samuel och med alla andra runt omkring dig.



Vad har jag gjort för att förtjäna en dotter som dig, som kan tacka för omtänksamhet och hjälpsamhet, för god mat och barnpassning på ett så öppet och naturligt sätt? Jag är en stolt mamma!



Funderat något på resan till NÅGONSTANS? Vill ha ett diskussionsunderlag under veckan, kolla bo-möjligheterna kan jag göra, precis som vi sade, ledigheten 21 - 24 maj är inget problem för mig. Kan vi höras i morgon kväll?



Kram mamma

2009-03-17 @ 23:45:59
Postat av: Liv

Mamma, jag blir rörd när du skriver så här! Tack! Vi är nog på, har inte träffat Mattias än. Han hade ju inte tid häromkvällen. Men han och Samuel kommer hem snart och då diskuterar vi det hela.

2009-03-18 @ 18:01:30
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: sassa

kikar in =)

Du har inte bloglovin så kan vi adda varandra där?

2009-03-18 @ 19:21:54
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0