Djuren....

..... såg vi med! Om ni undrar! Jag märkte att det inte var några kort på djur men vi hann med dem oxå!

Idag ska vi rösta! Ingen glömmer det va?? Det är viktigt att få ge sin röst på det som man tycker annars kan man ju inte klaga sen! Eller? Jo, om motståndarna vinner så går det! Iaf.. gå och rösta om du inte redan gjort det!

Samuel ska spela sin första fotbollsmatch idag! Han ser fram emot det men jag vet inte om han tycker det ska bli så kul men han vill iaf och det är huvudsaken. Matchen är samtidigt som vi skulle åkt Till Mattias brorsa Oscar och hans tjej Jossan. Vi skulle ha firat Jossan eftersom hon fyllt år men vi hinner inte det. Tråkigt! Grattis i efterskott Jossan och sen kommer vi upp en annan dag!

Sista skolveckan nästa vecka! Samuel har gått i skolan ett helt år snart! Tiden går väldigt fort! Efter sommaren ska han börja 1:an och snart går han väl ut 9:an...uschhhh... Nån som kan stoppa tiden?? På fredag ska jag och Mattias iaf gå på hans avslutning på skolgården så vi hoppas att vädret är toppen!

Ha en toppen söndag eftermiddag så ses vi!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Det verkar som om alla mina bloggarkompisar varit vid valurnorna i alla fall...



jodu, för bara en kort stund sen började mina småttingar skolan. Och plötsligt är de 32 resp 30 år gamla... och ännu mer plötsligt har vi en liten stumpa som ska börja F-klass till hösten. SVISCH, sa det bara!

2009-06-07 @ 23:26:05
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Jossan

Vi röstade inte .. de gör inget att ni inte kom upp.. kommer ju fler dagar.. Man tackar för grattisen =) .. så samuel tyckte inte om fotbollen ?!.. de som är så roligt..Fast det är ju bra att han dansar så han håller på med någon slags sport.. annars skulle väl Pappa bli galen :p . Hahahha.. Ha de så bra.. kram

2009-06-10 @ 19:26:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0