12 dagar kvar....

Nu undrar väl ni hur dagarna kunde sjunka så snabbt! Jo, jag kom på hastigt och lustigt att vi har föräldradagar kvar och de ska tas ut innan barnet fyller 8 år och det gör Samuel i maj nästa år så detta är sista sommaren. Så nu har jag tagit 1 vecka ledigt till och det redan v. 27. Sen jobbar jag v.28 då Mattias börjar sin semester och sen går jag på semester v. 29 igen. Samuel blir ledig 7 veckor i sommar och det blir bra för denna lilla man då han vill vara ute och leka sent på kvällarna. Han tror att han får vara ute hur länge han vill men icke men han kan ju få tro det.

Nu väntar jag på Oscar som ska komma och lämna min bil som har varit på service hela helgen. Jag har saknat min lilla pärla för den är så enkel att köra. Jag har fått låna Jockes bil och den är skön att köra men den är ju inte min. Jag är så nervös att det ska hända något med den!

Idag har jag klippt mig men det blev inte mycket eftersom min frisör tycker att jag ska ha långt hår. Jag gick med på det och får se hur jag trivs med det. Det blir ingen färgning förrän efter midsommar, jag blev för snål. Jag var ju tvungen att hämta ut min astmamedicin som jag ska ha med mig till pappa för det finns djur där och sen var jag tvungen att köpa byxor och strumpor till min lilla marodör. Strumpmarodör!

Nu ska jag borsta tänderna och hoppas på att Oscar ringer snart!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0