1 dag kvar!

Imorgon ska jag jobba mellan 6 och 12.30, sen ska jag hämta Samuel från frita. Hans sista dag på 7 veckor och jag tror att det blir skönt för honom. Han har ju redan börjat vända dygnet eftersom han varit ledig lite strödagar redan. Ikväll skulle jag lägga honom tidigare men han kom upp efter 5 minuter och satte sig hos mig i soffan. Han kunde inte sova sa han och han är fortfarande vaken men han ligger iaf i sin säng.

Imorgon ska vi åka ut till Mårängen och steka oss lite till! Jag ska bara hem och skära vattenmelonen, blanda saft, rensa jordgubbarna och byta om så drar vi. Det ska bli skönt! Hoppas inte det blåser riktigt lika mycket imorgon som det har gjort idag. Att det fläktar lite gör inget men inte för mycket så det blir kallt.

Idag har jag varit på stan och shoppat lite till festen som vi ska på på lördag. Jag köpte en ny skjorta och nya capribyxor i färgerna turkost och brunt. Jag köpte även hårfärg då mitt hår är mer grått än brunt just nu. Köpte oxå en ny bikiniöverdel då jag inte är jätteförtjust i de jag har. Skulle behöva ett par nya shorts oxå men jag tror inte att kvinnor i min storlek tycker om snygga korta shorts. Alla shorts jag provade eller tittade på hängde ner till knäna eller längre ner. Jag vill ha ett par som slutar på halva låret! Men totalt omöjligt men jag letar vidare!

Jag är så trött nu så ögonen svider! Det är dags att plocka ut linserna och gå och lägga mig men jag undrar om jag kan sova när det är så ljust?


Nu höll jag på att glömma:
Jag köpte en ny picnickorg idag!
En svart och vit i tyg som är en kylväska!

Jag gillar den här modellen och nu köpte jag den!
Ska premiäranvända den imorgon!

God natt!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Micke

Kolla in kortfilmen S, där jag spelar gangsterledaren Luc på min sida. Ha en riktigt skön semester!

2009-06-26 @ 10:54:45
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å vilken läcker kylväska! Vart har du hittat den?

2009-07-08 @ 18:03:36
URL: http://www.metrobloggen/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0