Storhandla....

....tycker jag är så tråkigt! Tur för mig så har jag en sambo som gillar det, eller iaf mer än mig. Jag och Samuel följer alltid med men ibland lämnar vi av honom och sen uträttar lite andra saker eller så går vi bara och strosar i affären. Idag har vi gjort en veckohandling eftersom vi åker på lördag.

Nu tror jag hela rutten är bestämd! Vi börjar med att åka till Mariestad (med ett litet stopp vid Vingåker Outlet) där vi sover 1 natt och sen vidare till Skara Sommarland. På kvällen åker vi till Trollhättan för att sova där på en camping 1 natt för vidare färd mot Uddevalla där vi kommer att bo 4 nätter. Efter det har vi inte planerat riktigt men troligtvis åker Mattias buss/tåg hem medan plutten och jag åker ner till min pappa över helgen innan vi åker hem igen. Så ser det ut!

Nu ska jag sätta mig på balkongen för att läsa lite! Ha det bra så ses vi någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: mattiz

mm...storhandla e jättekul! NOT....men en man måste göra vad en man kan bäst, handla och laga mat! de e bara riktiga män som handlar och lagar maten...

2009-07-23 @ 15:18:32
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0