1 juli...

Idag åkte Samuel och jag till farmor i Smedby som är sjukskriven pga en fot som krånglar.
Vädret var ju kanon idag med och när vi är där kan jag slappna av på ett annat sätt
eftersom jag har koll på plutten hela tiden fast inte jag badar. Vi badade mycket men
jag började oxå på en ny bok och läste en hel del.
Farmor bjöd på fika och även mat innan det var dags att bege sig....
   
Samuel i poolen hos farmor!
Som han styr med alla sina leksaker, 10 st dykpinnar och andra saker.

....till Söderköping för att se på teater! Vi var på min arbetskamrats gård och såg "LasseMajas Detektivbyrå - Cirkusmysteriet". Den var både rolig och jättebra! Samuel skrattade flera gånger speciellt när tyngdlyftaren tappade sin mustach flera gånger. 2 av mina gamla elever var med och det var kul att se dem. Jag rekommenderar alla som har möjlighet att se den. Teatern spelas till den 11/7.

Cirkusens namn: Splendido


Jonte från V.Husby skola.
Han var cirkusdirektör.


Björn oxå från V.Husby skola.
Han var tyngdlyftaren Ali Pascha.


Cirkusensamblen!


Lasse och Maja.


Lasse och Maja har fångat skurken som var ballongflickan!


Apan som var ballongflickans medhjälpare!

Ursäkta att bilderna inte var de bästa men jag har tagit med mobilen och skådisarna stod inte still.
Gå och se den!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Och självaste Lasse går på skolan där jag jobbar i stan... :)

2009-07-02 @ 17:25:20
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0