Mina smycken!

2/11 2011: Uppdatering: Jag gör just nu inga smycken!

Idag tyckte jag att det var dags att lägga ut mina smycken och annat med mitt pris. Jag lägger ut en bild av varje och är du intresserad kan du lämna en kommentar och din mailadress så hör jag av mig så fort jag läst det. Passar inte färgen så finns det andra färger, det löser vi. Allt är nickelfritt. Om du vill ha något får du räkna + frakten (6:- eller 12:-). Klicka på bilden så blir bilden större!
 Halsband med ca 70 cm kedja med ett trasselhjärta 99:- (säg vilken färg så ska jag försöka fixa det)
Stort hänge 49:- och litet 39:-
Örhänge 60:-/paret
Mobilsmycke m. ängel 40:-, halsbandshänge m. ängel + klolås 39:-
Olika halsbandshänge 39:- (jag har inte alltid alla sorter hemma men fråga gärna)
 Flat spiral armband 170:- (det görs på beställning med de färger ni vill ha om jag har hemma eller kan beställa hem)
Brosch 59:-
Pärlboll som mobilsmycke 70:-
Bokmärke 1  25:-
Bokmärke 2  65:- (med ett stort hjärta eller ängel tillsammans med lite annat smått och gott)
Namnssmycke, 1 bricka 179:-, 2 brickor 229:-, 3 brickor 279:-


 

Kommentarer
Postat av: Jempa

Jag gillade bokmärke 2 skarpt, kanonfint!

2009-01-26 @ 21:44:07
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl
Postat av: mtp

Ser soft ut ju...fina...keep on going..

2009-01-29 @ 10:59:40
Postat av: Linnea

Jag är "kär" i ängelhänget, blev det så fort din mamma visde mig det, tror det var dagen efter hon fått det. Måste bara ha ett eget, frågan är bara vilken färg..... Tänkte ha det på mitt Hope-halsband (barncancerfondens halsband) som jag alltid har på mig.

En ängel för min älskade pappa, min omtänksamma vän och alla andra som lämnat jorden alldeles förtidigt.



KRAM Linnea

2009-02-03 @ 18:17:58
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Linnea

Nu hänger det på Hopehalsbandet, blev minst lika fint som jag tänkt mig.



KRAM

2009-02-10 @ 20:19:09
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: madde

hejsan jag har fårt din blogg av en kompis om dina smycken har kollar på dom och nu har jag lite frågor:)jag är intresserad av en sån där plat namnbricka med min dotters namn på,men nu undrar jag om det är äkta silver så att man kan duscha och bada med det utan att det ska bli svart??och så undrar jag va det skulle kosta mig att beställa det och få det skickat.mvh.madeleine andersson,skulle vara bra om du skickar mina svar på frågorna på min mail:)

2010-02-01 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0