Tävlingar!

Hittade den här på en blogg! Man kan vinna scrapbooking material! Gå in här och checka läget.

Hittade ännu en tävling! Titta in här och spana lite!


Annars är det rätt lugnt här hos oss på lördagkvällen. Vi har ätit god mat och tittat på Wild Kids. Efter det såg vi på körslaget. Det var ju tur att Magnus kör åkte ut idag för de var faktiskt sämst. Jag tycker att hans kör har varit mindre bra från början. Det var för mycket solosång. Nästa lördag måste jag ringa på Eriks kör! De är ju bara bäst! Vad tycker du eller ser du inte på körslaget?

Imorgon bär det av till Rusta kl. 11 för då ska jag skjutsa en kompis och hennes sötisson dit för att köpa en dammsugare. Hennes plutt är 2 år och han ju bara för go´. Sen ska jag hem och kasta i mig lite lunch för att sen åka till Finspång och spela match. Jag ska vara bänkvärmare (min uppgift i år) för L som är "förstemålvakt" är skitbra. Hon är en jättetalang! Jag tycker inte det är jättekul att sitta på bänken men det är kul att se L storspela match efter match. Det är även kul att titta på matchen från sidan och se hur bra tjejerna i laget är. Nu får vi hoppas att vi vinner imorgon. Det skriver jag mer om imorgon!

Vi kanske syns imorgon??  Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Lycka till på matchen imorgon!

2009-01-24 @ 22:27:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl
Postat av: Liv

Tack Jenny! Hade ni det bra idag på kalaset? Var Linus frisk?

2009-01-24 @ 22:34:29
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Jag önskar att jag såg er i morgon, usch vad tråkigt Kalmar är, ska snart iväg till mitt jätte roliga jobb och sitta i kassan hela dagen fram till stängning. Har ni snö i Norrköping nu? tror du det kommer vara snö när vi kommer till er i feb? nä nu måste jag cykla iväg, tar 1/2 timme att cykla till jobbet, men det är ju bra motion att cykla 1 timme var dag (eller de dagar jag jobbar) och sen komma hem och gå ut på en lång promenad med hundarna. Nä kram på er alla, saknar er såå mycket

2009-01-25 @ 11:15:30
Postat av: Liv

Vi saknar dig oxå! Vi har ingen snö, det regnade igår! Som det ser ut nu blir det ingen snö men med det svenska vädret vet man aldrig!

Ha så kul på jobbet, bra med lite pengar i fickan iaf!

2009-01-25 @ 12:09:56
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: JonnamedJ

Sötissonen som bara är söt när han får klubba? Tack så mycket för hjälpen, igen. Jag ska snart dammsuga... men först ska jag bara. Som Alfons Åberg.

2009-01-25 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0