Snart fredag!

Igår när jag skulle på träning så var det min innebandyträning jag åkte till. Jag är målvakt i ett div 2 lag. Jag började spela innebandy när jag var 16 och har fortsatt fram till jag fick barn. Tog ett uppehåll på ett par år och har nu satt igång igen. Jag blev målvakt ganska direkt när ingen annan ville och det gick bra. Jag tyckte det var kul och jag blev kvar i mål. När jag flyttade upp till Upplands Väsby började jag i ett lag som spelade i div 2. Den säsongen vann vi alla matcher och gick upp i div 1. När jag sen flyttade ner till Norrköping fortsatte jag i div 1 ett år till men sen varvade jag ner i en div 2 klubb. Där är jag tillbaka nu!  Länk till klubben hittar du här:
http://laget.se/public_lag/default.asp?submit=Visa&lagid=118@97@123@113@28

Idag slutade jag tidigt men skulle tillbaka till jobbet kl. 17 för ett 2 timmar långt möte. Så hem och städade lite och bakade chokladbollar. Samuel ska till skogen med skolan imorgon och då får de ha med sig lite fika så det skulle fixas. Chokladbollar, riskaka, äpple och varm choklad låter väl inte illa? MEN ingen termos! Jag ringde Samuels farmor och farfar och frågade dem och vad trollade de fram, jo en termos. Tack farmor och farfar! De var här hos Samuel en stund eftersom Mattias jobbar kväll i kväll. Men nu är jag hemma och ska gå och sätta mig framför Tv:n en stund och pyssla lite.

Ha det bra så kanske vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hej Liv! hihi kul att du tyckte ja var taggad, ska försöka vara ännu mer taggad på matchen på sön;) eller kanske inte så taggad som på boxholmsmatchen för då får jag väl skit på deras hemsida också...hehe

Kramis martina

2009-01-22 @ 22:08:32
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

jaså är du så sportig! Jag är impad - jag som inte varit i närheten av en boll på den dag jag minns.

2009-01-23 @ 22:04:56
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Liv

Ja, det har blivit en hel del sport! Jag har spelat fotboll, handboll och softboll oxå. Jag gillar bollsporter!

2009-01-23 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0