Lagfest!

Ikväll var jag hemma hos Sandra och Lusa på lagfest! Vi var en hel del tjejer som var sugna på att ha lite kul. Vi började med att gå till pizzerian för att köpa käk. För min del blev det en kebabrulle. När maten var avklarad såg jag mitt första hela "Let´s dance" program. Sen började det roliga! Vi började med en klapplek där vi skulle klappa på grannens knä. Den är krånglig att förklara här men är ni intresserade kan vi ta det via mail :) Efter det hade Martina en rolig lek. Vi fick inte visa tänderna och vi skulle skicka runt ett ord "chip" och ibland kunde vi byta håll genom att säga "chipbong" samtidigt som man skulle säga det lite kul. Det var väldigt svårt att hålla sig för skratt!

Sen fortsatte kvällen med ännu fler lekar och jag hade så kul! Jag kom inte hem förrän ca 23.40 och då orkade jag inte sätta mig med mina pärlor utan det sparar jag till imorgon! Jag orkar inte heller skriva mer för nu ska jag gå och lägga mig. Samuel kom in till oss i natt och han la både armar och ben på mig. Jag försökte förklara för honom att vi kan inte sova så. Han svar "du är så varm, mamma"! Vad ska jag svara på det? Jo, jag ligger snällt kvar och kan inte somna om. Så nu är jag dödstrött!
God natt och sov gott!

En tävling till!

Här hittar du mer information om tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Yonna

Vad kul med en massa lekar, sånt vill jag också göra, du får förklara sen när jag kommer och hälsar på, du kanske har hört att det inte är säkert att Kim följer med va?? vi får hoppas det annars får jag ta tåget till er, kram till alla

2009-01-31 @ 22:29:04
Postat av: Liv

Varför följer Kim kanske inte med??

2009-01-31 @ 22:58:54
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Han ska till Saudiarabien och vara arbetsledare, men han åker veckan innan och ska vara borta en vecka så förhoppningsvis så hinner han

2009-02-01 @ 10:40:37
Postat av: Eva Magnusson

Åh vad roligt med lekar! Jag vill också vara med. Vi tjejer får leka när vi träffas. Tänk att Kim skall till Saudiarabien, lite oroligt kanske men ett spännande äventyr!

2009-02-01 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0