Imorgon!

Imorgon ska jag stå i mål på matchen! Gissa om jag nervös? Jo vars, lite kanske! Det blir den första matchen jag spelar sen innan jag fick Samuel. Usch... det är väldigt längesedan... Jaja... det går nog! Som jag skrev på vår hemsida om mig själv: Styrka: Rutinen, Svaghet: Åldern! Imorgon litar jag på min rutin och jag ska göra det bästa jag kan. det går ej att göra mer men gud vad nervöst. Hoppas att jag får sova inatt.

Ikväll är det WildKids som gäller och jag ska pärla färdigt mitt armband som var krångligare än jag trodde. Kort kommer så fort det är färdigt. Jag tycker själv att det blir snyggt men det är inte min stil att ha det på mig. Jag är ju själv ingen smyckesmänniska men det är kul att pilla med det.

KÖRSLAGET! Ikväll är det ju final, det får jag inte missa! Jag håller på Eriks kör och jag måste väl ringa och rösta på honom. Ja, just det....!

Jag vill läsa lite fler kommentarer! Jag vet ju inte vem som är inne och läser annars! Du måste inte men jag skulle bli glad om du skrev! Du behöver inte skriva mycket! Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0