Armband!

Vill bara visa vad jag sydde färdigt ikväll framför körslaget. (Erik förlorade... snyft) Ett armband i svart, rött och vitt! Matchar stjärnan och örisarna tex.
  
Det var lite rörigt att förstå de engelska instruktionerna men nästa gång jag syr detta armband vet jag hur jag ska göra. Jag hoppas att ni ser att det är röda blommor jag har sytt. Ja, det är så fint och jag är impad av mig själv att jag fixade det på första försöket. Nu måste jag ut på nätet och leta fler mönster för nu vill jag sy något annat.

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Vilka fina armband, kan du göra ett till mig som passar till det blå halsbandet och örhängena? Jag betalar naturligtvis. Skulle gärna vilja he att set i Familjensjuristgrönt också, något förslag hur det skulle kunna se ut? Grönt och mörkgrått är färgerna.

2009-02-01 @ 11:51:30
Postat av: Bloggblad

Så pillrigt... jag håller mig helst till "nålar" från nr 5 och uppåt... :) och lite grövre tråd...



Jag tycker inte om Körslaget, det är för lite körsång och för mycket solist-show och doa. Men i går sjöng Hannas kör absolut bäst och mest körsång. Jag blir galen när dirigenterna står och viftar och hejar mot publiken och kameran... en dirigent ska vara inne i den musik som kören sjunger...

2009-02-01 @ 16:27:11
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Liv

Ett set med vaddå?

Jag har beställt gröna och mörkgrå pärlor nu så du kan inte ändra dig! Vad vill du ha för örrisar och halsbandshänge?

2009-02-01 @ 18:54:12
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0