Veckans blogg!

Jag har blivit veckans blogg på den här bloggen!

Idag åkte jag direkt från jobbet till träningen. Jag ville träna dessutom så skulle Linnéa inte träna eftersom hon är i fjällen. Det är ju roligare för utespelarna att ha någon de kan skjuta PÅ. Imorse vaknade jag upp med träningsvärk i hela kroppen men mest på överkroppen. Tänkte först att jag skulle hoppa träningen men sen ångrade jag mig! Tänker lite så här att eftersom Linnéa inte ska träna i veckan så kanske, bara kanske så har jag chansen att få stå i helgen igen. Det var himla kul att stå på match! Jag hade glömt bort hur roligt det var. Men just nu är jag helt slut i kroppen men på onsdag är jag fit for fight igen (hoppas jag). Träningsvärken gjorde att det var svårt att ge 100% på träningen men på onsdag ska jag ge 110%.

Nu ska jag gå och se på en serie (tror jag det är) där offer och förövare möts! Jag tror bara jag ska ligga och titta på Tv och inte pärla men man vet aldrig med mig!

Ska försöka skriva lite mer imorgon! Och du Sara, ge inte upp! Din tid kommer, det lovar jag! Jag hälsar till alla mina lagkamrater, Ni är ett helt underbart gäng! Vi ses på onsdag! Och du Frida, you will be missed!

PS Det stod i tidningen om mig idag! Matchreferatet: Bäst på plan, Lii Bengtsson! Så idag heter jag Lii! Puss och Kram alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0